Tuesday 24 October 2017

Forex Trading Journal Online


Meny Registrer deg Logg inn Slik fungerer det Funksjoner Hvordan det er gratis Om Kontakt Hvordan fungerer det? En strukturert tilnærming til bedre lønnsomhet Vårt nummer ett mål med TradeBench er å gjøre hver handelsmann ved hjelp av vårt system en mer lønnsom handelsmann. Målet er ikke oppnådd gjennom noe svart boks proprietært system som ofte sett i handelsbransjen. I stedet oppnås det ved å tilby deg en strukturert tilnærming til din handelsplanlegging, posisjonstørrelse, risiko og pengehåndtering - alt med tilpassbare parametere som er satt av deg selv. Det er også en brukervennlig måte å journalisere dine handler på, og gjør omtale og læring fra tidligere handler en del av din handelsrutine. En forenklet oversikt over vår tilnærming og arvelig arbeidsflyt Posisjonsstørrelse, sammenligne handler, risiko og pengehåndtering Flere oppføringer støttes, det vil si skalering i handler. Se realisert og urealisert ytelse, hva-om beregninger, etc. Flere utganger støttes, dvs. skalering av handler. Hva ble gjort riktig og hva som kunne forbedres på. Selv om vi oppfordrer til å lage en handelsplan før du går inn i en handel, er det mulig å inngå handler uten å bruke handelsplan og risikostyringsfunksjonalitet. Filosofi Heres en samling av kjente handelsnotater som støtter vårt syn på handel og dermed funksjonaliteten til TradeBench. Funksjoner Fordeler Hvis du vil lære mer om vår tilnærming og verktøy før du registrerer deg, kan du finne mer informasjon på siden Funksjoner. Ingenting slår en praktisk opplevelse Kom i gang med en gang - det er gratis. Bare registrer deg og prøv TradeBench selv. Du vil være klar til å gå om 30 sekunder og vil ha tilgang til alle funksjoner. Hvorfor du trenger en Forex Trading Journal Isn8217t det bare for dumme videregående jenter som skriver om sine dumme knusninger på dumme high school boys Ok, ikke egentlig8230 videregående jenter dagbøker. Forex handelsfolk fortsetter å handle JOURNALS. To helt forskjellige ting Få det riktig Geez Å holde et handelsregister er faktisk en viktig oppgave i enhver prestasjon eller målrettet innsats. Nøkkelen er å ha noen måte å måle, spore og holde fokus på å forbedre ytelsen. Idrettsutøvere i verdensklasse gjør det for å holde rede på hva som hjelper dem å bli bedre, raskere og sterkere på banen eller banen. Forskere gjør det i ferd med å finne sin neste største oppdagelse. Og forexhandlere gjør det for å hjelpe dem med å få dem dukker. Hva 8220getting dem duckets8221 betyr på en enkel måte å bli disiplinert, konsekvent og viktigst, lønnsomt. En disiplinert handelsmann er en lønnsom næringsdrivende og å holde en handelsdagbok er det første skrittet for å bygge disiplinen din. Dette kan høres enkelt eller enkelt, men vi forsikrer deg om at du faktisk kan komme i gang kan være svært vanskelig. Faktisk gir mange forexhandlere opp etter en stund og stole på loggene som forexmegleren gir. Loggene eller transaksjonshistorikken fra din forexmegler gir informasjon som i beste fall er marginalt nyttig som den ikke forteller deg mye av hvorfor du skrev inn og avsluttet handelen. Denne informasjonen gir ingen hjelp til din neste handel. Null. Null. Nein. Nada. En forex trading journal isn8217t bare om å skrive i prisene på innreise og utgang og tiden du utført handel. Handelsjournalen handler også om å raffinere metodene dine og mestre din egen psykologi. For å være enda mer spesifikt handler det om din individuelle emosjonelle psykologi før, under og etter handel. For eksempel sier din handelsmetode å kjøpe USDJPY. Men følelsen din gir deg beskjed om at handelen IKKE kommer til å fungere8230 Så du minner deg selv, 8220 Jeg tror ikke denne handelen kommer til å fungere. MEN jeg må følge min handelsplan slik at I8217ll tar det.8221 I midten av din handel kommer prisen 3 pips vekk fra stoppet ditt og 8220OMG. Denne handelen ser ikke så bra ut. Jeg visste det Hvorfor ble jeg lyttet til meg selv? I8217m en slik idiot I8217m er i ferd med å miste her. Jeg skal bare avslutte nå.8221 Du bestemmer deg for å lukke handelen din. Et par øyeblikk senere skifter prisen til det opprinnelige fortjenestemålet. Hadde du bodd i handelen ville du ha gjort en gazillion pips. Det er derfor du bør skrive en handelsdagbok. Dette er et klassisk tilfelle som sannsynligvis skjer med for mange handelsmenn. Vi mislykkes i å bli i handelen, vi mislykkes i å handle med planen og viktigst, vi mislykkes i å avstå fra våre handelsmålinger. Hvis du fortsetter å handle slik, og du ikke behøver et handelsregister, blir balansen på din handelskonto en stor fett NULL før du skjønner hva du gjør feil. Lagre fremgangen din ved å logge inn og merke leksjonen fullstendig. Great Free Online Forex Trading Journal Klikk ovenfor for større bilde. Jeg har ikke vært så hard for en gratis online forex trading journal fordi løsningene jeg har sett i det siste har vært ganske skuffende. Jeg snublet over dette nettstedet på Twitter, og jeg ble ganske overrasket. Det kalles MeetPips og det kan ikke være den ultimate Forex trading journal, men det er ganske jævla bra i forhold til hva som har sett før. Det jeg virkelig liker om det er at det sporer pipsene dine etter strategi og gir resultatene dine over tid. Du kan også filtrere resultatene dine etter valutapar, slik at du kan se hvilke par du best handler best. Når du konfigurerer hver strategi, legger du inn oppsettparametrene dine, for eksempel oppføring, utgang, stopp av tap, etc. Deretter velger du hvilken strategi du bruker for hver handel og postoppføringer og utganger. Som du ser nederst på bildet til venstre (klikk på bildet for å se et større bilde i et nytt vindu) kan du også legge inn ditt nåværende humør. Det kan virke litt rart for noen mennesker, men det kan være viktig å bestemme om stemningen din spiller en viktig rolle i å bestemme suksess. Det kan påvirke noen mennesker, og det kan ikke påvirke andre. Journaling og gjennomgang av mine handler har aldri vært min sterke drakt, så kanskje dette vil være en god måte for meg å holde oversikt over handlingene mine og hvor godt jeg gjør med hver handelskonfigurasjon. Sjekk det ut og se om det kan hjelpe deg. Det er gratis og brakt til deg av folkene på BabyPips. Relaterte innlegg Den Ultimate FX Trading Journal (noen vennligst opprett det) Slik Video Journal din Forex Trades Slik sporer Forex Trading Strategies i MT4i 3 smertefri trinn som sikrer at du alltid fyller ut din Trading Journal Om Hugh Kimura Hei, jeg er Hugh Kimura og min Målet er å skape en heltidsinntekt, trading Forex. Hvis det også er ditt mål, inviterer jeg deg til å bli med på reisen. Jeg vil avdekke hva som fungerer og hva som ikke gjør det. og ha det gøy i prosessen. Klikk her for å følge meg på Twitter. All informasjon er kun for utdanningsformål og er ikke investering eller handelsrådgivning. Bare fortelle deg at meetpips ikke lenger eksisterer. Jeg er grunnleggeren av Trademetria (trademetria), et sofistikert trading journal verktøy for avanserte handelsmenn og investorer. Gi meg beskjed hvis du vil sjekke det ut, og I8217ll setter deg opp med en pro-konto. Takk for at du stoppet forbi. Din journal ser kult ut, men det formatet fungerer ikke for meg. Jeg ønsker deg suksess med nettstedet, men alle handelsmenn bør bruke en journal I8217ve har vært litt forskning på den beste trading journal plattformen også. It8217 har vært slag eller tap på hva jeg har funnet. Jeg snublet over denne anmeldelsen fra en link på ForexCrunch. Jeg vet at det har vært en stund siden du postet det, men definitivt verdsatt. I8217ve prøvde MeetPips også, og mens jeg liker de sosiale aspektene av det, føler jeg meg som mange brukere bare prøver å rekruttere folk til å bruke metoden eller selge opplæringen. Holder du fortsatt journal på MeetPips Ville elske å få kontakt med deg på andre løsninger du kanskje har funnet prøvd siden denne opprinnelige anmeldelsen. Glad det var nyttig. Ja det var en stund tilbake. Men det handler om hva som helst for deg. Håper din handel går bra Jeg begynte å handle forex 2 år siden. Etter at jeg heller ikke kunne finne en riktig journaling programvare så gikk jeg videre og opprettet en. It8217s kalt FxLogger, du kan finne det her: fxlogger God handel til alle. Flott, men jeg klarer ikke å se hvordan det er bedre enn MyFxBook eller MT4i. Produktet ditt er kun for PC, det koster 19,99, og jeg ser bare følgende fordeler: Totalt Pips, WinLoss Score, Beste Vinn, Verste Tap, BestWorst Trade Periods. Dessuten har du ikke noe støtteforum for produktet ditt. MyFxBook og MT4i er gratis, de fungerer på hvilken som helst plattform gjennom en nettleser, og de har et ton på analytics, i tillegg til å kunne holde en journal. De logger også automatisk de handler du gjør. Beklager å ødelegge det til deg, min venn, men sannsynligvis trenger å omplassere produktet eller tenke på noe annet. Godt Lukk Legg igjen et svar Avbryt svar

No comments:

Post a Comment