Sunday 22 October 2017

Mathprof Forex Trading


Kunngjøringen MathProf-signal Jeg kjører både mamma amp signalet, mamma har mer avanserte funksjoner fra det jeg ble fortalt: MathProf kan ikke dra nytte av vår avanserte hedge nær logikk fordi dette ikke støttes av Simple Trader. Presisjonen som MathProf jobber, er ikke så avansert som vår MAMPAMM-variant, fordi kopimaskinen fra Simple Trader ikke er i stand til å levere de nødvendige avanserte funksjonene. Hvis du liker at du kan ta MathProf som 147light148-varianten av systemet vårt. Eventuelle spørsmål: developersglobalcontact Bli med, 10.000 Euro, Prior FX megler, papirarbeid: developersglobalfor. tware-licenseHope som hjelper. Er det dette du mener. Kjære venner og følgere. I dag må vi feire litt på grunn av to grunner: 61692 MathProf har hatt sitt 2 års live track record jubileum 61692 MathProf har gått gjennom 400 nettoresultatbarrieren På grunn av disse svært gledelige hendelsene vil vi at du skal delta på vår glede. I tillegg vil vi ikke gjemme at i den kommende juni måned vil vi møte en ekstraordinær begivenhet som kan påvirke vår handel som alle har allerede hørt om: BREXIT-memorandumet i Storbritannia. Derfor vet vi på forhånd at vi må ta noen avgjørelser som kan føre til en betydelig kortere handelstid i løpet av måneden, og derfor kan være et tema for deg, fordi alle betaler din leie for vårt system måned for måned. Vi tenkte intensivt på hvordan vi kan løse den utfordringen uten å forårsake urettferdige økonomiske tap for deg, og vi endelig fattet følgende beslutning: For juni måned vil dere alle få refundert den månedlige betalingen på 75 USD. Vær derfor oppmerksom på at for å holde deg helt fri for ulemper må du legge avgjørelsen til: 61656 Når nøyaktig 61656 Hvor ofte 61656 Og hvor lenge holder vi systemet oppe i juni helt til oss. Dette betyr at selv om vi 150 på grunn av mulige forhold 150 må være ute for et par dager før og etter den 23. juni 150 eller enda litt lenger - har du ingen grunn til å klage på grunn av refusjonen du får. Ikke tenk at vi frykter denne hendelsen generelt, men det er en stor forskjell mellom å være selvsikker og rett og slett dum på grunn av å være i markedet, selv om det kan forventes at det muligens kan være en begivenhet med stor innvirkning og bivirkninger for de globale markedene. skje. Vær også oppmerksom på at vi gjør dette fordi vi ikke vil legge til risiko for disse som allerede er vanlige for valutamarkedet. Så vær oppmerksom på dramatisk redusert tilgjengelighet av systemet vårt i juni, nyt den kommende sommeren og bruk tiden 147off markets148 for å feire de store prestasjonene MathProf har gjort i de siste årene med oss ​​Skål og alt det beste, The mathProf Team Det er sant at MathProfessor har ikke handlet i over en måned, hans siste handel var 01 juni. Glad for å høre om refusjonen, men forstod ikke dette innlegget ovenfor. For startere, hvor ble det lagt ut det andre, Math-professorens månedlige abonnementsavgift på SimpleTrader er 99, ikke 75. Til slutt fikk jeg ingen refusjon i det hele tatt. Noen andre får refusjon denne forrige måneden. Det ble lagt ut på Simpletraders Dashboard (Traders Activity Feed). Det er 99 dollar-gebyr for signalet, men jeg tror 14 skal Simpletrader (Nicks pocket XD). Så hes ikke å holde noe, Hes bare refundere hes dele. Og sjekk deg, PayPal, jeg tror alle har mottatt tilbakebetaling. 07-04-2016, 10:37 AM Det ble lagt ut på Simpletraders Dashboard (Traders Activity Feed) Det er 99 dollar gebyr for signalet, men jeg tror 14 skal Simpletrader (Nicks pocket XD). Så hes ikke å holde noe, Hes bare refundere hes dele. Og sjekk deg, PayPal, jeg tror alle har mottatt tilbakebetaling. Takk for din tilbakemelding. Jeg sjekket Paypal - ingen refusjon. Jeg skrev til MathProf å spørre om det. Hvordan jobber SFE EAs jeg så dem over. Hvor lenge har du kjørt dem live Leier du per måned Var det vanskelig å sette opp dem Hvor mange par, tidsrammer Takk for ditt svar. Jeg sjekket Paypal - ingen refusjon. Jeg skrev til MathProf å spørre om det. Hvordan jobber SFE EAs jeg så dem over. Hvor lenge har du kjørt dem live Leier du per måned Var det vanskelig å sette opp Hvor mange par, tidsrammer Kanskje ikke emnet å snakke om dem, men jeg liker dem veldig, pris handling jeg har som 1 måned nå. Flott historie. Jeg kan bare si det veldig bra med lav risiko. Jeg la det til og med gå gjennom BREXIT, det var ikke perfekt, men det gjorde meg som 2 fortjeneste på 50 balanse risiko, men jeg deaktiverte GBP par for margin problemer etc. Og det er super enkelt å sette opp, Bare åpne 4 EURUSD tegn, Legg til EA til det med Single Chart sjekket og velg currencys og balanse risiko og du er klar til å gå. Night Scalper Jeg har bare siden noen få dager, men det er litt vanskeligere å installere. Du må backtest hver tidsramme på alle valutaer med det beste resultatet. Men SFE gjør det bare for å ikke ha som alle EAer med de samme innstillingene (setfiles) Fordi det i natt ikke er kjøp og salg, tror han at hvis alle skal bruke de samme innstillingene, blir det ikke lønnsomt. Det tok meg som 12 timer å sette det opp for alle mine innstillinger og få det alt tilbakeprøvd. Her er et skjermbilde med alle forskjellige currencys og setfiles (og nei jeg skal ikke gi dem av den grunn som er nevnt ovenfor) (imgdropviewer. phpidklz1467809883j. jpg) Og for å svare på ditt siste spørsmål har jeg leid dem begge i 3 måneder nå. Jeg har inngått en avtale med skaperen om å leie dem begge i 3 måneder for 1 1 gratis, så jeg betalte 225 i 3 måneder for prisaksjonen og 190 for nattskalperen i 3 måneder. Sist redigert av Tripzor 07-06-2016, 12:58. Det er sant at MathProfessor ikke har handlet i over en måned, hans siste handel var 01.06. Glad for å høre om tilbakebetaling, men forstod ikke dette innlegget ovenfor. For startere, hvor ble det lagt ut i det andre. Math professorens månedlige abonnementsavgift på SimpleTrader er 99, ikke 75. Til slutt mottok jeg ingen refusjon i det hele tatt. Alle andre mottar tilbakebetaling denne forrige måned Oppdatering for juni-tilbakebetaling: Jeg dro MathProf en melding på simpletrader i går og mottok et øyeblikkelig svar og 75 paypal refusjon. Copyright 2017 copy Think Huge Ltd. Forsiktig: Trading innebærer muligheten for økonomisk tap. Bare handle med penger som du er villig til å miste, du må innse at for faktorer utenfor din kontroll kan du miste alle pengene i din handelskonto. Mange forex meglere holder deg også ansvarlig for tap som overstiger din handelskapital. Så du kan stå for å miste mer penger enn på kontoen din. ForexSignals tar ikke ansvar for tap som oppstår som følge av våre handelssignaler. Ved å registrere deg som medlem, bekrefter du at vi ikke gir økonomisk rådgivning, og at du tar en beslutning om å kopiere våre handler på egen konto. Vi har ingen kunnskap om hvor mye penger du handler med eller risikonivået du tar med hver handel. Du må ta dine egne økonomiske beslutninger, vi tar ikke ansvar for penger som er gjort eller tapt som følge av våre signaler eller råd om forexrelaterte produkter på denne nettsiden. Drevet av vBulletinreg Versjon 5.2.4 Opphavsretts kopi 2017 vBulletin Solutions, Inc. Alle rettigheter reservert. Annonsering MathProf-signal Endre megleren For mye klager i de siste månedene fra icm hvis handelsstrategien avhenger av rask gjennomføring for å lukke handlingene. Sjekk Titan-tråden også for lignende tilfeller Du kan også prøve å redusere slippinnstillingene fra 3 til 1 eller til og med 0 og se om dette vil hjelpe uten å slippe for mye handlet Sendt fra min Nexus 6 ved hjelp av Tapatalk 04-29-2016, 12:18 PM Hva er det god megler å følge mathprof 04-29-2016, 02:17 Ingen bestemt svar Du må gjøre leksene dine, studere handelsstilen til signalet du vil følge, og deretter sjekke meglere vurderinger på anerkjente nettsteder for å finne en som tilbyr gode handelsvilkår for en slik strategi Men generelt anbefaler jeg global prime og fxpig Sendt fra min Nexus 6 ved hjelp av Tapatalk 04-29-2016, 02:18 PM og Accoridng til Nick kan du se på Mt cook Sendt fra min Nexus 6 bruker Tapatalk 04-29 -2016, 02:23 Takk Okda for råd. 04-29-2016, 03:39 En ytterligere ting å spørre megleren er om de har en begrensning på antall åpne stillinger. Jeg har gjennomgått MathProf i flere uker nå, og myfxbook viser at åpen posisjonstelling kan gå til over 200 åpne posisjoner til tider. Dette er for eksempel maksimum tillatt med ICM (jeg snakket med dem for å få denne informasjonen.). Så du bør avklare dette på forhånd med din forhandler. Hva er den gode megleren å følge mathprof En ekstra ting å spørre megleren er om de har en begrensning på antall åpne stillinger. Jeg har gjennomgått MathProf i flere uker nå, og myfxbook viser at åpen posisjonstelling kan gå til over 200 åpne posisjoner til tider. Dette er for eksempel maksimum tillatt med ICM (jeg snakket med dem for å få denne informasjonen.). Så du bør avklare dette på forhånd med din forhandler. Takk ESG, sjekk det også. 04-30-2016, 03:34 AM Å ha samme slippe problemer her med icm. Jeg snakket med mathprof team, og de anbefalte priorfx som megler. Men hvis du ser på gjennomsnittlig 14-dagers glidning, virker priorfx å være mye verre enn icm. Det er heller ikke en megler med positiv glidning. Aura-gruppen synes å være det beste valget om glidning, men jeg har aldri hørt om dem, og kan ikke finne noen handelsbetingelser på deres hjemmeside. Egentlig ikke lett å velge riktig megler for dette signalet. Noen andre her med mathprof. Sist redigert av chris2 04-30-2016, 03:43. Jeg er ikke helt sikker på om det egentlig bare er en glidende ting å se på. Jeg har utarbeidet en projeksjon av nedleggelsen av de siste kurver på 0429 av systemet. Historien ble hentet fra myfxbook (myfxbookmembersmath. thprof1142355) på en 20 tick tick diagram med bartime og minmax spread visualisert nederst. Dette ble gjort på en live konto ved hjelp av en ICM ekte penger konto. Dette viser at på tidspunktet for nedleggelsen kl 04:29 klokken 09:36 ICM server tid var det en maks spredning på 3,2 pips og et min spredning på 1,8 pips. mql5encharts50616. - basketbind1 Ved avslutning på mesteren blir signalet levert via ST til tilhengerne (latens, VPS, sted osv. bør vurderes). Ettersom systemet vanligvis tar sikte på et fast fortjeneste i valuta, jo mer handler som må stenge, desto mer vil den faktiske spredningen i nøyaktig nær tid av hver posisjon i kurven påvirke utfallet mer og mer. Jeg vil si at hvis den målrettede valutaøkningen for hver enkelt kurv ville bli nådd innenfor det typiske spredningen av paret, desto mer sannsynlig vil det bli at kurven kan lukke selv med tap på en tilhengerkonto. Eventuelle tips eller kommentarer verdsatt. Å ha samme slippe problemer her med icm. Jeg snakket med mathprof team, og de anbefalte priorfx som megler. Men hvis du ser på gjennomsnittlig 14-dagers glidning, virker priorfx å være mye verre enn icm. Det er heller ikke en megler med positiv glidning. Aura-gruppen synes å være det beste valget om glidning, men jeg har aldri hørt om dem, og kan ikke finne noen handelsbetingelser på deres hjemmeside. Egentlig ikke lett å velge riktig megler for dette signalet. Noen andre her med mathprof 05-01-2016, 06:05 PM Hei alle, Fikk en PM og ble spurt om dette GT200-stillingssituasjonen. Heres mitt svar: Ja det er sant. Det var tider (de store DD som er synlige i myfxbook) når denne situasjonen skjedde tidligere. Som en annen kilde nevner de et teoretisk ubegrenset antall åpne stillinger det på deres hjemmeside (developersglobalforex) også. Her er hva de sier om det: --- snip --- Antall samtidige åpne handler er generelt ubegrenset, men vanligvis overstiger ikke 200-250 samtidige åpne ordrer. Selv om denne grensen ikke blir nådd veldig ofte - hvis det faktisk er en gang - bør du likevel ta denne verdien veldig alvorlig. Forutsatt at bare 150 bransjer er åpne samtidig, og kontoen din er satt opp med en innflytelse på 1: 400, er beregningen ganske fortellende: 150 (Handler) x0.01 (Lotstørrelse) 1,5 som betyr at megleren vil ringe en margin på 375 USD (1 Lot 100.000 USD dividert med 400 din innflytelse er lik 250 USD multiplisert med 1,5 relevant Massevis av åpne handler resulterer i 375 USD). Vi husker 375 USD som skal legges til neste beregning. Nå kan vi anta at disse 150 bransjene har en fortjeneste på minus 10 USD hver på et bestemt tidspunkt. Dette fører til et beløp på 1500 USD pluss 375 USD ovenfra, lander vi til bruksmargin på USD 1875 i dette øyeblikk. Dette viser tydelig at betydningen av en tilstrekkelig balanse aldri skal undervurderes. Selv om dette ikke betyr at du permanent er i fare for å miste store mengder penger, men du vil sannsynligvis trenge et riktig beregnet budsjett for å overvinne trender som kanskje fungerer mot deg. --- Snap --- Med vennlig hilsen, ESG Opprinnelig postet av ESG Hei Sherif, Da jeg ikke gir noen tjeneste, er det ikke klart for meg hva spørsmålet er. MathProf gir sin signaltjeneste her: connectforexsignal. Prof. html. html og her: developersglobalforex Hilsen, ESG So. Vi kan ikke kontakte mathproffs trader. Er det en ea. Jeg hørte at de hadde en mamma. hvor kan jeg bli med hvis du har noen ide eller e-post for å kontakte dem jeg ville være thankful. thnx Sendt fra min SM-G900H ved hjelp av Tapatalk Copyright 2017 kopiere Think Huge Ltd. Forsiktig: Trading innebærer muligheten for økonomisk tap. Bare handle med penger som du er villig til å miste, du må innse at for faktorer utenfor din kontroll kan du miste alle pengene i din handelskonto. Mange forex meglere holder deg også ansvarlig for tap som overstiger din handelskapital. Så du kan stå for å miste mer penger enn på kontoen din. ForexSignals tar ikke ansvar for tap som oppstår som følge av våre handelssignaler. Ved å registrere deg som medlem, bekrefter du at vi ikke gir økonomisk rådgivning, og at du tar en beslutning om å kopiere våre handler på egen konto. Vi har ingen kunnskap om hvor mye penger du handler med eller risikonivået du tar med hver handel. Du må ta dine egne økonomiske beslutninger, vi tar ikke ansvar for penger som er gjort eller tapt som følge av våre signaler eller råd om forexrelaterte produkter på denne nettsiden. Drevet av vBulletinreg Versjon 5.2.4 Opphavsretts kopi 2017 vBulletin Solutions, Inc. Alle rettigheter reservert. System: mathProf Review Description: Det primære målet for dette Micro Lot-baserte handelsprogrammet er en kontinuerlig vekst av det opprinnelige kontobudget. Sterk utvikling av kontosaldoen ved å minimere risiko er hovedformålet med mathProf-strategien. Dette oppnås ved plassering av handler og tilhørende sikringsbransjer på en svært spesifikk måte: kombinert med en avansert nær logikk som muliggjør en balansert utvikling av fundne sikret med en nettopp beregnet konto størrelse korrelert med handelsvolumet. Utformingen samt kodeprogrammeringsdelen av hovedalgoritmene som finnes i mathProf-strategien følger noen kjente prinsipper som først og fremst ble beskrevet av Charles Dow og Ralph Nelson Elliot, samt noen andre grunnleggende og allment kjente paradigmer. Denne svært spesifikke kombinasjonen av komponenter gir til slutt mye mer enn bare det enkle sammendrag av deler. Med mathProf-strategien er det sannsynlig å kontinuerlig øke balansen på en Forex trading konto med fem prosent eller mer hver måned. Type handel: Real Broker: JFD Brokers Startet: 28. mai 2014 Sporing: 22 brukere Valuta Par: EURUSD, GBPCAD Oversikt: mathProf Review Myfxbook system har laget 303 i 15386 handler siden 28. mai 2014. Den gjennomsnittlige vinnende handelen er ca 25,47 pips 83642.17. og gjennomsnittlig handel med et tap på rundt -34,38 pips -83643.01. Handler er åpne i gjennomsnitt i 18h 44m. (51547756) 66 er den vinnende prosentandelen av sine kjøpshandlinger, og (52187630) 68 er den vinnende prosentandelen av sine selger. (Mar 05) 217.1 var den beste handelen den noensinne har produsert. (31 aug) -333,3 var det verste. Pros amp Cons Gjennomsnitt seier er større enn 10 pips, noen jeg alltid ser etter Stort stopp, vær forsiktig. 5. oktober 2015 klokka 11:06 -

No comments:

Post a Comment