Friday 10 November 2017

Forex Trading Med Trend Stilte Med Trearbeid


Forex Trend Lines Forex Trend Lines Plotting en trend linje på et Forex diagram gir svært verdifull informasjon. Ikke bare trendlinjen vil vise en nåværende trend (retning) av prisbevegelsen, det vil også skille poeng av støtte og motstandsnivåer til markedspris. I tillegg vil det også bidra til å bestemme gode inn - og utgangspunkter, best posisjonering for fortjeneste og plassering av beskyttende stopp. Dette veldig enkle, men likevel ganske kraftige verktøyet vil være en av de viktige indikatorene for mulig trendendring (når markedsprisen begynner å bevege seg i motsatt retning). Så skal vi lære å tegne trendlinje for å gjøre det til vår gode venn i lønnsom forex trading. I opptrendsmarkedet er trendlinjen trukket under mønsterformasjonen i downtrend mdash ovenfor. (Det er derfor når trenden kommer til å skifte, vil vår trendlinje krysses, noe som derfor vil gi oss et signal om at prisen kan begynne å bevege seg i en annen retning.) I opptrenden blir Forex trendlinjen trukket gjennom den laveste swing - poeng av prisen flytte. Koble til minst to laquolowest lowsraquo vil skape en trendlinje. I nedtrenden trekkes trendlinjen gjennom de høyeste svingpunktene i prisen. Koble til minst to lavest høyeste highsraquo vil skape en trendlinje. Husk at samme diagrammer kan vise litt forskjellige høyder og nedturer hvis du prøver å sammenligne ulike Forex meglere. Dette kan forklares av at Forex-sitater ofte varierer fra megler til megler (det er en liten forskjell, men ofte tydelig merkbar når det gjelder å tegne trendlinjer). En trendlinje bekrefter gyldigheten når prisen respekterer denne linjen. Jo mer laquolowest lowsraquo laquohighest highsraquo trendlinjen inneholder, desto sterkere blir det. En annen prøve av tegningstrendelinjer: hoved - og indre downtrend linjer. Copyright copy Forextrendline Alle rettigheter reservert Forex trading er en høy risiko investering. Alle materialer publiseres kun for pedagogiske formål. Avansert strategi 10 (Trend Line Trading Strategy) Skrevet av Edward Revy 4. oktober 2008 - 08:30. Et virkelig flott arbeid har blitt gjort av Myronn. forfatteren av dagens Trend Line Trading Strategy. Støtte motstandshandel, trendlinjehandel, kontroll av høyere tidsrammer, pengehåndtering mdash strategien har en konkret-lignende teori-base og en enkel implementering mdash en vinnende kombinasjon som plasserer den i kategorien av avanserte strategier. Husk at tilbakemelding, kommentarer og forslag alltid er i stor etterspørsel Først av alt, dette nettstedet er kjempebra. Edward, du er en flott mann. Jeg har demoert en enkel handelsstrategi for en uke (29. september til 3. oktober 2008) og oppnådde nesten 200 avkastning på investering i en uke med 5000 konto, og jeg vil gjerne dele den, og det ville være flott å ha mange involvert i teste denne strategien ut. Jeg kaller dette en Trend Line Trading Strategy, og den er basert på: Følg trenden. Hørt forsterker lest at før en million ganger Lol, kan jeg ikke klandre deg. Men kanskje du kan lære noe ekstra her. Gjør deg selv en tjeneste og ta en titt på et diagram og se om du kan identifisere en trend. Er det en hovedutviklet trend? Det er viktig at du identifiserer hovedtrendens forsterker en gang som er identifisert, dine handelsbeslutninger er basert i retning av hovedtrenden. Det er unntak hvor du kan gå imot hovedtrenden, men jeg vil ikke berøre det her. KISS BEHOLDER DET ENKELT AMP SIMPLE. TIMEFRAMMER: Timeplaner som passer for disse strategiene, er daglige, 4 timer, 1 time, 30 minutter. INDIKATOR: Jeg bruker bare 1 Metatrader4 indikator kalt Swing ZZ (zz for sikksag). Det er fritt tilgjengelig på nettet, bare google det og du kan laste det ned. Takk til programmereren som skrev den. Denne indikatoren er nyttig, bare fordi du kan identifisere tidligere svinghøyder og nedturer som fungerer som motstandsforsterkningsnivåer, og jeg synes det er et praktisk verktøy å bruke i denne strategien. SwingZZ. mq4 Så vi kan komme i gang skal vi kalle denne trendlinje handelsstrategien fordi det innebærer tegning trendlinjer ved hjelp av svinghøyde og nedturer i Swing ZZ-indikatoren. KORT ENTRYRE REGLER: (a) se på tidsrammen du ønsker å bruke og identifiser hovedtrenden. Få det store bildet først, det er veldig viktig. For meg, når jeg vil bytte på timekartet, sjekker jeg først det daglige diagrammet og liker også å se hva som skjer i 4-timers diagrammet også for å se om jeg kan se en åpenbar trend eller kanal eller overbelastning som skjer i det daglige og 4 timers diagrammer. Jeg holder seg ut hvis det er trengsel inntil utbrudd av overbelastning skjer og en trend er etablert. Jeg tegner trendlinjer i det daglige eller på 4grlydiagrammet, deretter bytt til 1 timers tidsramme. Jeg identifiserer trender i timen og tegner trendlinje (r) også. (b) Jeg legger en salgsstoppordre, minst 5pips under LAVEN av lyset som berører eller skjærer trendlinjen. Trendlinjen kan være den daglige, 4-timers eller 1-timers trendlinjen. Du må legge inn bestillingen din når stearinlyset lukkes. Hvorfor 5 pips jeg ikke vet, 5 virker som et godt nummer til meg Jeg har fem fingre på hver arm og på samme måte for beina, så 5 er et tall jeg ble født med Put 10 pips hvis du vil. Merk at du må vente på at prisen skal nærme seg en trendlinje eller svært nær trendlinjen før du legger din salgsbestemmelse. (c) Jeg foretrekker å plassere mitt stoppfall minst 5 pips over den siste svinghøyde. Du bør sette ditt stoppfall i henhold til dine pengehåndteringsberegninger og risikotoleranse. (d) Jeg setter min fortjeneste mål bare innenfor nivået av tidligere swing lav. (e) Handelsledelse: Når handel beveger seg i min favør, beveger jeg mitt stoppfall til minst 5 pips over hver lavere etterfølgende topp (lavere svinghøyder). LANG ENTRY REGULER: Bare gjør det motsatte av kort oppføring. (1) Angi din kjøpsstoppordre 5 pips over lysets høyde som skjærer trendlinjen når stearinlyset lukkes. (2) Jeg satte mitt stoppfall rett under det siste lave. (3) Jeg plasserer min fortjenestemåte BINN nivået på den forrige høye. (4) Når handel beveger seg i min favør, beveger jeg stoppet til minst 5 pips bare under hver høyere etterfølgende høyere sving nedturer som danner. KORT ENTRYKSEMPEL: Den vedlagte 4 timers USDJPY-diagrammet viser korte handler som kunne ha blitt tatt og ville ha vært svært lønnsomme ved hjelp av denne strategien. (alle screeshots er klikkbare) LONG ENTRY EXAMPLE: Vedlagt er USDCAD daglig diagram og mulige handelsoppføringer vises for å gi deg en visuell forståelse av hvordan du identifiserer potensiell handelskonfigurasjon og tar dem. Her er et skjermbilde av handlingene jeg har tatt ved hjelp av strategien ovenfor. Jeg har prøvd 1 min tidsramme, 5 min tidsramme og 15 minutter, men mot slutten har det vært mer mot å bruke større tidsrammer som 4 timers, 1 timers 30 min tidsramme, slik at jeg ikke blir limt til datamaskinen hele dagen. Vedlagt er kontohistorie skjermbilde av handler tatt i to deler, da jeg ikke klarer å ta 1 fullstendig skjermbilde. Ønsker deg all god helse. Myronn e-post: myronns (at) yahoo3 Tips for trendline trading Artikkeloversikt: Trendlines er en stift for tekniske Forex-forhandlere som kan brukes på alle valutapar og i hvilken som helst tidsramme. Følg disse tre enkle trinnene for å tegne trendlinjer som er et kraftig verktøy for å skrive inn og utgå fra en handel. En trendlinje er trolig det mest grunnleggende verktøyet i den tekniske traderrsquos verktøykassen. De er enkle å forstå og kan brukes i kombinasjon med andre verktøy du allerede bruker. Per definisjon er en trendlinje en linje som forbinder to eller flere lav eller to eller flere høyder, med linjene projisert ut i fremtiden. Ideelt sett ser handelsmennene på disse utvidede linjene og handler på priser som reagerer rundt dem, enten handler en sprette av trendlinjen. Så, hva kan vi gjøre for å sørge for at trendlinjene som vi har trukket, er gode Tips 1 ndash Koble sving ned til Swing Lows (eller Swing Highs to Swing Highs) Vi vil tegne en linje som kobler til to (eller flere) svinglag eller to (eller flere) svinghøyder. For de som ikke er kjent med begrepet swing highslows, betyr vi bare topper og daler laget med zigzagging priser. Når vi kobler topper med andre topper eller daler med andre daler, ønsker vi å se at linjen ikke blir ødelagt av noe lys mellom de to punktene. Ta eksemplene nedenfor. Lær Forex: Tegn Ubrukte Trendlines (opprettet fra FXCM Marketscope 2.0) I det første bildet vil du oppdage at vi med hell har tegnet en linje som forbinder to svinglag. Men mellom disse to punktene brøt prisen gjennom linjen som vi tegnet. Dette ugyldiggjør trendlinjen. Det vi vil ha er det vi ser i det andre bildet, to svingløyper koblet sammen av en linje ubrutt etter pris. Dette er en gyldig trendlinje som er klar til å bli projisert ut i fremtiden. Neste gang prisen kommer nær denne trendlinjen, vil vi se etter en sprette. En praktisk måte å handle på denne typen oppsett bruker innkjøpsordrer. Oppføringer kan settes inn for å få deg til en handel til en bestemt pris. Jeg liker å sette Mine oppføringer flere pips over en støttetrening eller flere pips under en motstands trendlinje. På den måten hvis prisen reagerer før du kommer til trendlinjen, har jeg fortsatt en sjanse til å komme inn i en handel. Du må huske at hvis det er mange forhandlere som ser på samme pris for å opptre som støttestøtte, er det en sjanse for at ordrer blir stablet rundt disse nivåene. Hvis det er nok ordre som holder prisen fra å komme til trendlinjen, kan prisen kanskje ikke komme til deg hvis det er plassert direkte på den. Tips 2 ndash Mer Connecting Points, desto bedre du har sikkert lagt merke til at jeg har referert to eller flere highslows utgjør en trendlinje. Grunnen til at jeg nevner eller mer er at trendlinjene kan fortsette å være relevant langt ut i fremtiden, og kan bli spratt av flere ganger. Som en generell tommelfingerregel, jo flere ganger har en trendlinje blitt rammet og respektert med en sprette, desto viktigere mener markedet at det er. Som noe, kan trendlinjer ikke vare evig. Så etter en rekke hopper, må man forvente en pause til slutt oppstå. Den første grunnen til at dette er sant er at du kan tegne en linje som forbinder to punkter på et diagram. Bare fordi det var to forskjellige høyder i de siste 50 barene, og du trakk en linje mellom dem, betyr det egentlig ikke at linjen er en gyldig trendlinje. Det du ville ha er en potensiell trendlinje. For å virkelig validere en trendlinje må du se prisen faktisk reagerer fra en linje projisert fra en trendlinje trukket basert på to tidligere poeng. I hovedsak er det nødvendig med en tredje highlow for å virkelig solidisere en trendlinje. Når du har dette, kan du da føle deg bedre om å lete etter muligheter til å utnytte markedet når prisen når trendlinjen igjen. Mens du har en tredje highlow anbefales før du leter etter en handel, er det ikke nødvendig. Målet for en oppføring på punkt 3 nedenfor kan fungere bra. Lær Forex: Validate Trendlines (opprettet fra FXCM Marketscope 2.0) Hver gang du ser prisen sprette av samme linje, desto mer sannsynlig er det at andre ser det også og spiller det samme spillet du er. Dette kan hjelpe deg med å få flere gode oppføringer på rad, men husk at trendlinjer ikke varer for alltid. Så du vil sørge for at du setter riktig stopp for å få deg raskt hvis støttelinjenes trendlinje svikter. Tips 3 ndash Kjøp Bullish Trendlines, Selg Bearish Trendlines Trenden er din venn Denne fastholdte regelen gjelder også for trading trendlines. For erfarne forhandlere betyr dette i utgangspunktet at vi bare bør se på å kjøpe på bullish støttelinjer og selge på bearish motstandslinjer. For forhandlere som ikke er i handelsjargong, la følgende bilder nedenfor forklare dette for deg. Lær Forex: Kjøpe Bullish Support Trendlines (opprettet fra FXCM Marketscope 2.0) En oppadgående (bullish) trendlinje betyr at prisen har gått opp, så vi vil se etter kjøp av det. Kjøpsmuligheter oppstår når prisen faller ned og kommer nær trendlinjen som har forårsaket oppadgående sprett før. Lær Forex: Selger Bearish Resistance Trendlines (opprettet fra FXCM Marketscope 2.0) En nedadgående (bearish) trendlinje betyr at prisen har gått nedover. så vi ønsker å se etter salg av opportun det. Selge muligheter oppstår når prisen går opp og kommer nær trendlinjen som har ført til nedadgående springer før. Bare handel i retning av trenden, la oss utnytte potensiell trendlinje studs så effektivt som mulig. Og mens de ikke alltid gir oss vinnende handler, skal de handlerne som gir vinnerne gi oss flere pips enn vi hadde forsøkt å sette handler mot trenden. (Merk: Det er også potensial til å handle en pause i en trendlinje i stedet for en sprett, men det er en mer avansert teknikk. Dette er noe som skal dekkes i en fremtidig artikkel.) Kobling av prikkene I hele sirkelen er trendlinjene en veldig enkelt verktøy å bruke. Du knytter punkter på et diagram. Men forhåpentligvis vil de 3 tipsene ovenfor hjelpe deg med å tegne trendlinjer til neste nivå. Pass på at linjene du tegner, knytter to eller flere høyder eller to eller flere nedturer, men er ikke ødelagt av prisen mellom disse punktene. Husk å se etter en tredje sprett for å validere en trendlinje. Sørg også for at du utnytter handel med trenden ved å se etter kjøp i bullish markeder og selger i bearish markeder. Samlet håper jeg dette gjør deg mer trygg på å tegne trendlinjer. God handel --- Skrevet av Rob Pasche Registrer deg her for å fortsette din Forex læring nå DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene.

No comments:

Post a Comment